Klantenservice


Maatwerk

Gewenst product niet gevonden, ben je op zoek naar een bepaald merk of weet je
niet hoe je dat ene hoekje moet stylen? Wij helpen je graag.
Neem gerust contact
met ons op. We kijken graag (kosteloos) naar de mogelijkheden om aan je wensen
te kunnen voldoen.


Klachtenafhandeling

Wij streven naar een optimale klanttevredenheid. Desondanks kan het voorkomen
dat je een klacht hebt over onze webshop, service, levering of product. Je kunt dan
contact met ons opnemen door te bellen of te mailen. We zullen er alles aan doen
om een passende oplossing te vinden.

Betreft het een klacht over een product?

- Neem dan eerst contact met ons op via de mail (info@tutze.nl) alvorens het product
  retour te zenden.

- Omschrijf in je mail de klacht en voeg een foto toe van het product.
- Gelieve het artikel niet te retourneren voordat je reactie van ons hebt ontvangen.
- Je zult binnen 2 dagen een reactie van ons ontvangen.
- Wij zullen achterhalen wat de oorzaak is geweest en nemen contact met je op om de
  vervolgstappen te bespreken om tot een passende oplossing te komen.


Overige klachten mag je mailen (info@tutze.nl) of telefonisch (06 – 11950695) doorgeven.


Contact

We zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Dit kan door te:
- Mailen: info@tutze.nl
- Bellen / what’s app: 06 - 11950695


De momenten waarop wij het best te bereiken zijn is ma t/m za: tussen 12:00 - 20:00 uur.


T.
06 -11950695
E.
info@tutze.nl