Klantenservice

Klachtenafhandeling

Wij streven naar een optimale klanttevredenheid. Desondanks kan het voorkomen dat je een klacht hebt over onze webshop, service, levering of product. Je kunt dan contact met ons opnemen door te bellen of te mailen. We zullen er alles aan doen om een passende oplossing te vinden.

Betreft het een klacht over een product?

    • Neem dan eerst contact met ons op via de mail (info@tutze.nl) alvorens het product
      retour te zenden.
    • Omschrijf in je mail de klacht en voeg een foto toe van het product.
    • Gelieve het artikel niet te retourneren voordat je reactie van ons hebt ontvangen.
    • Je zult binnen 2 dagen een reactie van ons ontvangen.
    • Wij zullen achterhalen wat de oorzaak is geweest en nemen contact met je op om de vervolgstappen te bespreken om tot een passende oplossing te komen.

Overige klachten mag je mailen (info@tutze.nl)

Maatwerk

Gewenst product niet gevonden, ben je op zoek naar een bepaald merk of weet je niet hoe je dat ene hoekje moet stylen? Wij helpen je graag. Neem gerust contact met ons op. We kijken graag (kosteloos) naar de mogelijkheden om aan je wensen te kunnen voldoen.

Contact

We zijn bereikbaar op: